Personliga Pronomen

18:26

Titel: Personliga Pronomen

Författare: Daniel Sjölin
Antal sidor: 144
Egna tankar: Anledningen till att jag inte har skrivit någon handling till den här boken, är att jag inte riktigt förstår handlingen. Det här är ett typiskt sånt där exempel där författaren har tänkt så mycket på språket att man inte förstår ett dyft utav handlingen. Varje mening är så invecklad att man bara blir helt snurrig i huvudet av att försöka förstå vad boken handlar om. Den här boken är inte läsvärd för fem öre. Det är den sämsta, och mest utträkande bok jag någonsin läst. Är bruksanvisningar inte tillräckligt bra sömnmedel? Då är det här garanterat en bra bok. Inte annars. Däremot så tycker jag att om du är på ett bibliotek så är den värd en liten titt i i alla fall. Som läsning en trevlig sommardag är boken totalt värdelös, men att bara ta en liten titt på språket i boken rekommenderar jag, då det är VÄLDIGT speciellt.
Ärligt talat läste jag faktiskt inte ens klart den. Jag kan slösa bort min tid på annat.


Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg