Mer bokshopping! (fast inte på bokrean...)

16:51

I Stockholm finns världens bästa bokaffär som heter Drottninggatans Bok & Bild. Där handlar jag alla mina böcker - helst - eftersom dom har dom billigaste böckerna i hela Stockholm. Som jag har stött på i alla fall. Om man inte vill handla begagnat så klart. Och om ni vet en billigare så får ni gärna kommentera. Just pocketar är väl egentligen inte det som det är störst skillnad på om man jämför med andra butiker. Men där kan man få en riktigt fin, stor bilderbok som kostar hundratals kronor i en annan affär till priset av ynka 50 kronor. Och billiga böcker är kärlek! Det är ren och skär lycka att bära med sig sex nya pocketar hem, och veta att jag bara betalat för 2 utav dom, och att min farmor har betalat för två. Här är mina nyaste bokinköp!

Sista kulan sparar jag åt grannen
Fausta Marianovic
56:-



Samtal med Hitler
Hermann Rauschning
51:-



En vampyrs bekännelse
Anne Rice
59:-





Udda
Sara Lövestam
56:-




Människohamn
John Ajvide Lindqvist
59:-





Pappersväggar
John Ajvide Lindqvist
56:-

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. En vampyrs bekännelse är en av mina favorit böcker!

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul! Hoppas att jag också tycker den är lika bra :)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg