De senaste böckerna

00:07

Har missat att visa några utav de senaste böckerna jag fått i brevlådan!
För förra månaden (alltså tillsammans med Desirada och Hellfire) fick jag den här boken (som inte HELLER var en utav de böcker jag valde...):



Askungar
Kristina Ohlsson









Den här månaden glömde vi totalt bort att välja böcker, men de brukar anpassa böckerna efter det man gillar, så båda var rena fullträffar för min del! Nu har jag fått hjärnsläpp, och kommer verkligen inte ihåg vilken den andra boken är, och den ligger bredvid datorn där nere, och jag orkar inte gå ner... Men den får jag väl visa upp imorgon då! Den här har jag i alla fall fått, och jag har redan börjat läsa den (historieidén är awesome (och omslaget!), är dock inte riktigt kompis med språket, men det får ni veta mer om senare)!




Toffs Bok: Med kommentarer av Muham Bentson
Kalle Dixelius

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg