Bra saker januari

08:30

Ja jag vet att det redan är lönedag i februari, men kan ju inte missa en hel månad bara för att jag varit en segis?

1. Victor har satt första ölbatchen. Ska på bröllop i sommar! Hade ett så fint och bra nyår! 2017 är slut!
2. Jag börjar jobba på måndag.
3. Kompiscrush!
7. När kollegor saknar en!
8. Jobbat första dagen och jag dog inte!
9. Så. Jävla. Bra. Lunchsällis.
11. Åt födelsedagstårta en dag tidigt.
12. Hade en så bra födelsedag!
13. Åt på Gro.
14. Vågade skicka vänförfrågan på facebook till en person jag precis lärt känna.
15. Personen accepterade min vänförfrågan.
16. Katniss har gosat för första gången på länge idag.
19. Åt middag med mamma, Elin och Marie.
20. Bryggde öl!
21. Yogade med Victor, det var skönt!
22. Nytt avsnitt av Creepypodden.
25. Har pratat så mycket med Victor om allt möjligt de senaste dagarna.
27. Ölmässa!
28. Berättade för S om min födelsedag. Kändes skönt ändå.
29. Världens bästa man. Världens gosigaste katt.
30. Gjort gulliga etiketter till förra ölen!

Hallå vilka fina grejer har hänt er senaste tiden?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg