Bra saker februari

17:12

Här kommer ett till litet inlägg med några av de bästa grejerna som hände mig i februari! Alltså, måste säga följande: Hittills har det här varit året på nya saker. Har redan gjort en miljard grejer jag inte gjort och är väldigt glad över hur det här året börjat. I alla fall, det bästa av februari:

2. Kul ölsläpp på Bolaget!
3. Var på date med Victor ♥
4. Några av mina växter är inte döende!
7. Har fett bra jobbarkompisar.
8. Var hos min kiropraktor och fick alla låsningar utknäckta.
9. Hängde med Sofia i Barkarby.
10. Lånade Pixie! ♥
11. Farmors semlor.
12. Mina växter som fortfarande kämpar på.
13. Semla x 2!
16. Var på bokfrukost på Bonnier Carlsen.
17. Smilla!
18. Åt brunch med min mamma + mina systrar. Sjukt mysigt.
19. Var så trött men tog mig igenom jobbdagen ändå.
20. Lyckades ta det lugnt istället för att stressa i onödan!
21. Tandläkaren sa att jag har fina tänder!
22. Belle & Sebastian.
23. Att bara hänga hemma och kolla På spåret med Victor.
24. Hängde på kompis landställe och det var dope.
25. Katniss blev så himla glad när vi kom hem.
26. Victor som fixade disk, lagade mat OCH handlade.
27. Fått så fin respons på en instagrampost.
28. Att det var så mysigt att göra min sovrutin igår.

Vilka bra grejer hände er i februari?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg