Läsningen har inte direkt legat på topp...

13:49

En enda bok har jag läst sen sista jag skrev... Inte okej, eller hur? Det pga en extrem trötthet, som jag ska åka och utreda idag. Min skolläkare sa till mig att jag förmodligen har nå svullna körtlar, eller något sånt. Så idag ska jag till vårdcentralen för att få veta vad problemet är. Som det är nu kan jag sova 15 timmar på en natt, och fortfarande inte känna mig utvilad när jag vaknar... Så därför har jag inte orkat läsa speciellt mycket. Det har väl inte gjort något bättre att 101 Reykavik är så urbota tråkig heller.

Hursomhelst, jag ska sluta beklaga mig! Vi har börjat prenemurera på pocket-böcker igen! Så då kommer jag ha åtminstone två nya böcker att visa upp varje månad! Trevligt va?

Nu har jag precis börjat läsa den första boken vi fick - Analys av ett mord.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg