Hur man ansöker

12:47

Jag skrev ju för några dagar sedan att jag sökte fler recensenter (eller naturligtvis om man vill skriva något annat bokrelaterat så går ju det bra också!) till bloggen, och tänkte bara specificera lite hur man söker.

Skicka ett mejl till svartlava@saganomsagorna.tk och berätta lite om dig själv. I ämnesrutan önskar jag att du skriver "Sagan om Sagorna", så jag inte råkar radera ditt mejl!
 Det jag är mest intresserad av är väl hur mycket du läser, vad du är mest intresserad av för böcker, vem som är din favoritförfattare, vilken som är din favoritbok osv.
Det är även ett plus om du bifogar en recension du skrivit. Det måste inte vara om en bok, utan kan vara en recension av ett spel, en film eller något annat. Jag vill bara se hur du skriver!

Jag kräver inte att ni ska layouta inläggen eller något sånt, utan det räcker med att ni skriver. 

Just nu vet jag inte hur många jag önskar mig, det beror lite på. Men släng gärna iväg ett mejl om du är intresserad!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg