Min önskelista

14:20

Jag tänkte visa upp vilka böcker jag har på min önskelista just nu!

  1. Snabba Cash Jens Lapidus
    Trots hypen runt boken och filmen så vill jag faktiskt läsa den. Jag såg filmen i vintras och tyckte att den var ganska bra, men har hört att boken ska vara mycket bättre!
  2. Aldrig fucka upp Jens Lapidus
    Om man läser den första, måste man ju så klart läsa den andra!
  3. Bedragen Katerina Janouch
    Jag har tidigare läst en annan utav hennes böcker (Sommarbarn) och jag gillade den verkligen! Jag gillar verkligen hennes sätt att skriva på!
  4. Ränderna går aldrig ur Agnes Hellström
    Jag tycker att den låter otroligt intressant, eftersom jag tycker att det är intressant med klasskillnader, osv.
  5. Vickis vintagebutik Isabel Wolff
    Klart jag vill läsa den här boken! Alltså, jag menar, titta bara på framsidan! Den är ju galet fin!
  6. 80 romaner för dig som har bråttom Henrik Lange
    När jag var i bokhandeln förut bläddrade jag lite i den här boken, och den verkar vanvettigt rolig! Lange driver med böckerna, samtidigt som han summerar dem på fyra serierutor, och serierna är verkligen pricksäkra!
  7. När ingen annan ser Duncan Fairhurst
    Det här var en utav de böcker man kunde välja den här månaden. Min ena bok var jag helt säker på vilken jag skulle välja, men den andra velade jag mellan den här och en annan. Den här fick inte följa med mitt paket den här månaden tyvärr, men jag skulle gärna se den i min bokhylla vid ett senare tillfälle!
  8. Dom kallades Mods Isabelle Erkendal, Rebecca Negussie & Urban Svensson
    Jag har alltid varit lite nyfiken på den där filmen, Dom kallar oss mods, men har aldrig sett den. Nu vill jag åtminstone läsa boken!
  9. Bruce Dickinson - biografin Joe Shooman
    Jag har ju läst en del rockbiografier (den senaste är Slash, och innan det Hellfire och Heroin Diaries. Johnny Cashs självbiografi står i bokhyllan och väntar också), men kan helt enkelt inte få nog!
  10. Sanningen om IKEA Johan Stenebo
    Jag älskar skandalböcker! Vem gör inte det? Böcker som avslöjar alla fula hemligheter hos stora kända företag och kändisar!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg