Lika omslag?

17:09

Nyligen läste jag John Ajvide Lindqvists Lilla stjärna (som ligger sparad som utkast i väntan på att jag ska skriva klart om den), och idag började jag läsa I det tysta av Vicky Jagger. Och titta på omslagen! Är det bara jag som tycker att ungarna är sjukt lika?

















Titta på vecken under ögonen liksom. De är nästan exakt samma. Ljuset kommer från olika håll, de har olika ögonfärg, och är olika redigerade. Men fortfarande typ samma form på ögonen, och på ögonbrynen.

Här är en bild där jag lagt ögonen ovanpå varandra.
Enda stället det blir dubbellinje är runt själva irisen. Galet.

Kom på sen att eftersom skuggorna kommer från olika håll måste jag pröva att spegelvända ena bilden. Tadaaaa:
Det är ju... samma bild, fast åt olika håll?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg