Sammanfattning juli

22:00

Under juni månad hände tusen saker och jag hann knappt läsa alls. Juli blev desto bättre. När jag hade fått upp alla mina böcker i hyllorna i nya lägenheten fick jag äntligen tillbaka läslusten. Däremot är jag fortfarande dålig på att recensera det jag läser... Men när jag skapat ordentliga rutiner och fått lite koll på mitt nya liv så kommer det nog vara ett mycket mindre problem.

  1. Ett stulet liv - Jaycee Dugard
  2. 3096 dagar - Natascha Kampusch
  3. En fager mö - Joyce Carol Oates
  4. Just Kids - Patti Smith
  5. Juliet, Naked - Nick Hornby
  6. Aldrig mera äcklig - Constance Briscoe
  7. Prins Charles känsla - Liv Strömquist
  8. Unga tjejers bok om sex & kärlek - Katerina Janouch
  9. Djurens gård - George Orwell
  10. Svalornas lek: dö, resa, återvända - Zeina Abirached
  11. Coraline - Neil Gaiman
  12. Det underbara trädet - Ulf Löfgren
  13. Ett hus utan speglar - Mårten Sandén
Bäst den här månaden var helt klart Just kids, men En fager mö och Juliet, Naked ligger strax bakom.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg