I hate myself and want to die

19:46

Titel: I hate myself and want to die
Författare: Tom Reynolds

Antal sidor:
271
Passar för: Ungdomar och
unga vuxna som är intresserade
av och har hört många låtar.



Tom Reynolds fick en förfrågan om att skriva en bok om världens mest deprimerande sånger, och det var då han skrev I hate myself and want to die. Låtarna är indelade i olika kapitel beroende på vad de handlar om. Det sista kapitlet heter Perfect Storms och innehåller alltså världens mest deprimerande låtar. Jag har läst boken på engelska, eftersom jag inte fått tag i den på svenska, så är det svårt att säga hur språket är. Jag tyckte att den som engelsk bok var ganska svårläst eftersom han använder ganska mycket ord som jag inte känner igen.
Jag tycker att läsning av den här boken var totalt bortkastad tid. Jag segade mig igenom hela bara för att ha den läst, och kunna bocka av den från listan. Visst har Reynolds sina ljusa stunder, men det räcker inte. Det är för mig värdelöst att sitta och läsa varför han har något visst emot låtar som jag aldrig har hört.




Följ min blogg med bloglovin

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg