Jag har börjat läsa igen (peppar peppar)

10:48

Förra veckan började jag läsa igen. Jag tror att det har hänt, jag tror att den här 16 månader långa lässvackan är över (knackar i vardagsrumsbordet i detta nu för att inte jinxa det). Jag läser på lunchen, på rasten, på bussen, på pendeltåget, på kvällarna, på helgdagarna. Jag läser. Och det är fasen fantastiskt. Idag när jag skrev en kommentar hos I regnet började jag även känna att fan, det skulle vara kul att blogga alltså. Vi får se om det är på riktigt eller om det är ett tillfälligt infall.

Andra saker jag gjort på senaste tiden:
◆ Börjat äta medicin så jag ska bli glad.

◆ Sett La la land som var så svinigt jävla bra (har aldrig varit ett Gosling-fan, men crushar så jäkla mycket på honom nu. Och Emma Stone ofc. Alltid Emma Stone).
◆ Fått så jävla fint stöd av mina kollegor (har srsly världens bästa, om ni någon gång får chansen att jobba på min bokhandel borde ni göra det, would recommend 10/10).
◆ Tagit mig igenom avsnitt tre och fyra av A Series of Unfortunate Events utan att få panik eller drömma mardrömmar (har ormfobi, så mycket att jag inte kan stoppa ner händerna i klädhögar och drömmer mardrömmar och måste väcka Victor för att jag tror det ligger en orm i sängen. Scrollar inte instagram när jag ligger i sängen pga rädd att se ormar till och med på bild).
◆ Sett min första KOKO-artikel i tryck och börjat skriva på en ny till nummer tre!
◆ Börjat skriva på uppsatsen igen.

Jag hoppas att det här betyder: På återseende. Snart.

Du kanske också gillar

10 kommentarer

  1. Fint att höra att du läser igen. Har saknat dina blogginlägg sen i vintras, så hoppas också på ett "På återseende. Snart." :)

    SvaraRadera
  2. Åh kul! Hoppas läs- och bloggsuget håller i sig, du har varit saknad. :)

    SvaraRadera
  3. Yey för läslust! :D Hoppas den håller i sig för dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas också innerligt att den håller i sig! :)

      Radera
  4. Härligt att känna att läslusten är på väg tillbaka! Hoppas även att du får lust för bloggen igen, har saknar den!

    SvaraRadera
  5. Heja!! Grymt med både uppsats och bloggande! Skriver också mina uppsatser nu (efter paus sen 2012) och hoppas verkligen verkligen VERKLIGEN att de ska bli klara nu. Så håller tummarna för dig också!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg