The Heroin Diaries: Spillror ur ett rockstjärneliv

12:54

Titel: The Heroin Diaries: Spillror ur ett rockstjärneliv
(org: Welcome to my Nightmare)

Författare: Nikki Sixx & Ian Gittins
Antal sidor:
412 (men lite text)

Passar bäst för:
Alla Crüe-fans, eller folk
som ärintresserade av rock/rockhistoria
över huvud taget
.


The Heroin Diaries är Nikki Sixx gamla dagböcker från 1987, när han var alkoholist, kokainist samt heroinist. Som ni vet ogillar jag att läsa dagböcker, eftersom jag tycker att dom är tråkiga, men den här var faktiskt allt annat än tråkig. Kanske för att det är det närmsta en knarkares tankar jag någonsin varit, och någonsin kommer komma? Man får följa med Mötley Crüe ut på turné, och ta sig en titt på turnélivet, och även följa honom när han är hemma i sitt hus i Van Nuys. Rekommenderar verkligen folk att läsa boken, dels för att se hur oglamoröst ett rockstjärneliv kan vara, dels för att se att det inte är kul att vara knarkare. Tyvärr så är det många som tycker att det är coolt att knarka. Jag är inte en utav dom, vilket jag är ganska nöjd med...

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg