Helg!

21:54

Jag måste säga att det känns himla skönt att gå på helg nu. Inte för att jag har GJORT så mycket i veckan, utan snarare för att jag varit så himla stressad. Igår klarade jag av körkortsteorin, och snart är det dags för uppkörning. På det tar jag studenten om en vecka och i sista sekunden strulade det med ett betyg.

I helgen ska jag åka till landet och - förutom att backa runt ca 1000 hörn - läsa, läsa, läsa. Eller ja, block och penna kommer också finnas med. Jag har nämligen kommit på att det för mig effektivaste sättet att skriva recensioner är faktiskt på det gamla hederliga sättet. Vid datorn lockar så mycket annat, och där blir det varken skrivet eller läst något.

Nåja, syftet med det här inlägget var att jag skulle berätta om min helgläsning. För ett par dagar sedan började jag läsa De dödas strand (Carrie Ryan). Johan Theorins nya, På stort alvar får nog även den följa med. Mycket lägligt damp även Språktidningen ner i min brevlåda, med en tillhörande klurbilaga. Det ska bli kul!

Vad läser ni i helgen?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg