Sammanfattning november

22:09

November, november. Ynka en månad kvar till det nya året. Läsmässigt har det här varit ett otroligt bra år. Så bra att jag bara längtar efter att få sammanfatta det! Men först har jag en månad till på mig att proppa med en massa fantastiska böcker.
Nåja, i bokväg såg november ut såhär:

  1. Låt de gamla drömmarna dö - John Ajvide Lindqvist
  2. Kitty som detektiv - Carolyn Keene
  3. Kitty i det öde huset - Carolyn Keene (omläsning)
  4. Måste Jennie välja? - Caroline B. Cooney
  5. I dödsskuggans land - Alden Bell
  6. Marias docka - Morten Dürr & Lars Gabel (barnbok)
  7. Hugo får en hund - Orscar K. & Teddy Kristiansen (barnbok)
  8. Jag är världen - Mårten Melin
  9. Legend - Richard Matheson
  10. En sekund i taget - Sofia Nordin
  11. Vi måste börja med orden - Kristian Johannesson
  12. Guldkompassen - Philip Pullman (omläsning)
  13. Mandomsprovet - Jonas Cramby
  14. Underbara Clara: vintagepimp och hemmafix - Clara Lidström
Åh, den här läsmånaden har varit så bra! Jag kom över en hel hög med Kitty-böcker (som jag fullkomligt älskade när jag var yngre! Någonstans där började mitt bokintresse) för en 50-lapp, och sträckläste två stycken. Jag är världen är jag väldigt positivt överraskad av. Jag brukar inte gilla poesi, men den var faktiskt himla bra. Och tja, I dödsskuggans land, Legend och Guldkompassen ska vi inte ens tala om. En sekund i taget får jag inte recensera än, men åh. Ni ska läsa den boken. Ni skaaaaa läsa den boken! Are we clear?
Så, något bottennapp? Nä, inte ett enda faktiskt.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg