Nej, jag är inte död

20:34

...det bara verkar så. De senaste veckorna har varit rätt tuffa. Inte på grund av yttre omständigheter egentligen, men mitt psykiska skick har varit rätt dåligt. Och så himla deppigt, för jag ser i bloggar och sånt att så himla många verkar må dåligt nu. Hävdade senast för ett par veckor sedan att jag inte brukar märka av några höstdepressioner, men nu verkar jag växla mellan zombie-mode, depp-mode och sånt jävla brutalt rå-ångest-mode. Så jäkla sämst. Den kommande veckan har jag i alla fall schemalagt tre inlägg åt er. En Top Ten Tuesday och två recensioner. Hoppas ni gillar och att ni känner att ni får lön för mödan när ni ju ändå fortsätter komma in hit och kolla även när jag inte postar nåt. Puss!

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Tungt. Låter jättejobbigt med "brutal rå-ångest-mode". Har inga bra råd att ge dig, men jag hoppas att du mår bättre snart igen. Jag har varit ledsen i två månader nu, men det har med död och elände att göra, inte höstdepression och ångest.
    Det kommer att lätta, det gör det alltid. Det vänder och blir bättre igen, Anna! Kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad fint skrivet! Jo, det kommer ju det. Hoppas det ljusnar för dog också snart. Kram!

      Radera
  2. Jag var inte deppig men det händer så mycket skit på hösten så man dras ner i mörkret! Nu har jag tur som har 2 underbara barn som drar upp mig men förstår inte varför tråkiga besked alltid kommer när det är mörkt ute!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch, vad trist. Hoppas det löser sig för dig också!

      Radera

Instagram

Populära inlägg