Kolla jag har läst böcker!

21:53

Vilket announcement på en bokblogg, right? (det här att jag av misstag råkade skriva bokbluff istället för bokblogg...) De förvarnade oss innan om att när en börjar den här rehabiliteringen jag går blir en oftast lite sämre i början, och ändå så hade jag liksom avfärdat det. Jag hade fett med bloggplaner och läsplaner och så ba "nah". Återgick ett tag till att bli superdupertrött när jag läste och inte kunna koncentrera mig alls, men idag har jag läst! Jag har liksom provat att byta böcker för att lura igång hjärnan – ett seriealbum kanske? En jag älskade som yngre? Kanske om jag koncentrerar mig bara på skräck (ja, skräcksuget har kickat in hårdare än någonsin i år. Jag försöker tillfredsställa det med poddar och tv) – men istället för att komma igång med läsningen har jag bara slutat upp med tre halvlästa böcker.

Betyder det här att jag börjar läsa ordentligt igen? Eller att jag kommer tillbaka och börjar blogga som vanligt? Nja, jag vet inte. Vi får se. Ärligt talat behöver jag min tankeverksamhet till annat just nu när jag tydligen inte har så mycket. Men kanske snart igen. Vi borde ju prata mer skräck i år också – right?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg