Sammanfattning April

21:06

Jag har för andra gången i år slagit rekord i flest lästa böcker per månad. Alltså mitt eget rekord. Och vilken månad det varit sen då! Recensioner har det varit sämre med, men jag ska försöka hinna lite i veckan. Jag går nog över till listan direkt!

  1. Eld - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
  2. Fel grav - Kelly Link
  3. Skalpelldansen - Jenny Milewski
  4. Kaninhjärta - Christin Ljungqvist
  5. Rör mig inte - Tehereh Mafi
  6. Nattens cirkus - Erin Morgenstern
  7. Borttappad - Shaun Tan
  8. Grymhet - Birgitta Lindqvist
  9. Zelda 2: Kampen fortsätter - Lina Neidestam
  10. Världens tråkigaste man & revolten på Atlantis - John Wanloo
  11. Elin under havet - Sofia Malmberg
  12. Själlös - Gail Carriger
  13. The tales of Beedle the Bard - JK Rowling
  14. Allt jag säger är sant - Lisa Bjärbo
  15. #prataomdet
  16. Med förintelsen i bagaget - Sioma Zubicky
  17. Molly Moons fantastiska bok om hypnos - Georgia Bying
Jag har inte bara slagit rekord i flest antal lästa böcker. Jag har också slagit rekord i störst andel orecenserade böcker... Skärpning på den! Det är ju dessutom böcker jag verkligen vill berätta om.
Nåja, det blev en barnbok, sex ungdomsböcker, en som ligger lite däremellan barn och ungdom, tre seriealbum. Absoluta favoriten den här månaden var helt klart Eld.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg