Det kan bli allt som jag saknat inom mig, det kan bli kvällen vi alltid minns min vän

09:11

Trots att jag har min enda semestervecka nu har jag en jävla massa att göra den här veckan. Det är bordsplaceringar som ska stämma (damn you familjefejder och folk som bara känner en person. Snart blir det egna bord alternativt hela havet stormar), nattamatsbak, spellistebygge (alltså rimligt att min största musikinspiration på senaste tiden är How I Met Your Mother? Mycket rimligt), dryckesplanering osv som ska fixas. Alla har hela tiden frågat mig om jag är nervös och om jag är stressad för att det är mycket att göra. Jag har hela tiden svarat "Nej, det är inte så farligt. Känns som att alla har så mycket att göra inför sina bröllop, men jag fattar inte riktigt vad jag ska göra". TILL EXEMPEL hade vi ju kunnat göra en spellista liiiiite tidigare. Victor har i alla fall en slips (rosa!) och ett par skor (bruna!) nu, så då behöver jag inte vara stressad över det.


Men mest har jag fjärilar i magen för på lördag kväll kommer världens bästa person vara min MAN och jag kan inte sluta säga det till honom. Jag får inte ens pussa ut fjärilarna i magen, eftersom jag är sjuk och under inga omständigheter får smitta Victor...

Sååå hörni, jag tar en liten bloggsemester nu. Ska försöka hålla mig borta tre veckor. Puss och hej på er, och ha det så fint!

Rubrikreferens: Sommarvin - Hästpojken

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Å, så spännande! Hoppas ni får världens bästa dag! Nu ska jag baka bröllopsfrallor. :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får ett jättefint bröllop!! :)

    SvaraRadera
  3. Älskar att göra spellistor, ÄLSKAR det!!

    Och ha det bra på ditt blogguppehåll!! (Och att ni får ett superfint bröllop, såklart!)

    SvaraRadera
  4. Håller helt med om att bordsplaceringen är det knepigaste! Men det löser dig nog! Hoppas att du får en amazing dag!!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg