2017 års böcker

08:30

Okej, innan vi lämnar 2017 till 100% tänker jag köra en liten wrap up, mycket för att jag recenserat böcker så himla dåligt under åtminstone andra halvan av året. Kanske att jag kör lite kortare recensioner på en del böcker senare – vi får se!

Jag läste totalt 104 böcker eller 26 162 sidor. Av dessa var 40 seriealbum (jäklar, det här trodde jag faktiskt inte!).

Det här är 2017 års snyggaste omslag (av de jag läste alltså, inte av vilka som gavs ut):


Och jag hade förstås som vanligt en liten hög med böcker jag tyckte var extra bra:
Epidemin, Åsa Ericsdotter
Glaskupan, Sylvia Plath
Batgirl vol 1, 2 & 3, Cameron Stewart, Brenden Fletcher & Babs Tarr
The Handmaid's Tale, Margaret Atwood
Visheten vaknar, Elin Säfström
La Belle Sauvage, Philip Pullman
Warcross, Marie Lu
Norra Latin, Sara Bergmark Elfgren
Harrow County vol 6: Hedge Magic, Cullen Bunn & Tyler Crook
Saga vol 7, Brian K. Vaughan & Fiona Staples

Bra läsår ändå, för att ha varit ett så dåligt år på många andra plan. Hopp! Nu tänkte jag att vi förutom dessa eventuella recensioner kan fokusera framåt istället!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg