Hörrudu hörru hureremerei

16:28

Saker jag vill ha exakt NUNUNU:


1. Handen i fickan fast jag bryr mig. Signerad. På vinyl. (kommer förhoppningsvis landa på mitt hallgolv på måndag!)

2. Insurgent. Mejlade Modernista om ett recex i augusti, men inte fått något svar. Tror inte de vill ge ett till mig :( Har inte råd att köpa en bok för 180:- just nu. Funderar på att köpa den på engelska. Någon som läst på engelska?

3. TID.

4. LOV.

5. Ett E (åtminstone) på min hemtenta.

Rubrikreferens: Veronica Maggio - Va kvar

Du kanske också gillar

3 kommentarer

  1. Jag har läst Insurgent på engelska och första boken med. De är jättebra =) och verkligen inte svår engelska :P

    SvaraRadera
  2. Du är ju med i läs-byt gruppen på Facebook, har jag gör mig. Det är ju någon där som byter bort insurgent på engelska, tänkte om du inte har råd så kanske du kan byta till dig den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har fått svar från Modernista nu, och fick en avi idag. Så tror den ligger på mitt Ica redan! Men tack för tipset :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg