Efter kraschen tog jag mig samman

13:59

Okej, jag har ett datum nu, ett datum då jag slutar vara trött på att blogga (det har börjar klia lite i fingrarna, men jag vill dra ut på det litelite till). Den 16:e juni, om alltså lite mer än en vecka kommer jag tillbaka. Och jag kan nästan lova en hel drös med recensioner då, för jag har så många böcker att skriva om. För att inte tala om alla citat jag har samlat på som jag vill dela med mig av. Men lite till får ni alltså vänta. Lite, lite till.

Har helt glömt skriva att jag lämnat in min slutgiltiga uppsats nu. På pricken 70 000 tecken (oh, the satisfaction). Blundade och klickade på skicka-knappen.

Rubrikreferens
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg