10 att längta efter

08:30

Jag måste erkänna att jag har sjukt dålig koll på utgivningen i år, har liksom för mycket andra saker i huvudet för att få plats med det. Dessutom har jag lite svårt för att uppbåda intresse för sånt på senare tid. Tänker att det är en prioriteringsfråga, att orken inte räcker till allt liksom. Temat för veckans Top Ten Tuesday är just sådant en ser fram emot som släpps under andra halvan av året, så jag fick helt enkelt suck it up och kolla runt lite. Jag nöjde mig med en snabbtitt och kompletterade med prenumerationer jag väntar på på bokhandeln!

1. Descender vol 4: Orbital Mechanics, Jeff Lemire & Dustin Nguyen Kommer 27 juni 2. Papperssjälar, Emma Johansson Kommer 7 september. Gillar att omslaget påminner om Som stjärnor i natten (eller är det bara jag?) 3. Hata Gustavsberg, Agnes Lindström Kommer 29 augusti 4. Visheten vaknar, Elin Säfström Kommer 13 september. Så pepp på den här, gillade verkligen En väktares bekännelser!
5. Paper Girls vol 3, Brian K. Vaughan & Cliff Chiang Kommer 8 augusti 6. Saker ingen ser, Anna Ahlund Kommer 17 augusti. Hoppas den är i alla fall hälften så bra som Du, bara! 7. Harrow County vol 6: Hedge Magic, Cullen Bunn & Tyler Crook Kommer 24 oktober. Fast först väntar jag förstås på volym fem som borde komma när som helst. Hehe.
Sen har vi några utan bilder som jag också väntar på. Volym tre av Moon Girl and Devil Dinosaur till exempel. Och volym tre av Clean Room. Och Sara Bergmark Elfgrens Norra Latin såklart!

Är det något ni ser extra mycket fram emot?

Du kanske också gillar

3 kommentarer

  1. Haha men va really att det är veckans tema? Jag som skrev ett sånt inlägg precis nyss .. får väll skippa tttn ännu en vecka då :)) men åh ser också framemot Papperssjälar ju! Mest pga omslaget meneh. Och Saker ingen ser! Och visheten vaknar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jag såg det! Men det var bra för mig för då kunde jag tjuvkolla lite på din ;)

      Radera
  2. Jag orkade inte hänga på idag, utan får kanske göra det senare. Men flera av titlarna ser jag också fram emot. Mest Visheten vaknar och Saker ingen ser.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg