Snälla pappa, nej

13:31

Titel: Snälla pappa, nej
Författare: Stuart Howarth
Antal sidor: 224
Läs också: Pojken som kallades Det

Det enda Stuart ville var att hans pappa skulle älska honom, men hur mycket han än ansträngde sig fick han veta att han var en stygg pojke. Och ingen kunde älska en stygg pojke. När Stuarts pappa döms för att ha sexuellt utnyttjat Stuarts systrar är det ingen som anar att även han blivit sexuellt utnyttjad. Det kommer fram flera år senare, men då är det redan för sent, och Stuart har själv gjort upp med sin pappa på ett sätt som får oändliga konsekvenser.

Jag har läst ett flertal böcker av den här typen, men jag måste nog säga att det här är den värsta. Jag tycker att det är intressant också att själva tiden med utnyttjandena bara är en liten del utav boken, utan det handlar också mycket om hur hans liv såg ut efter osv.Jag fick verkligen ont i magen när jag läste den här. Ingen borde behöva leva såhär, INGEN.


Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg