Vinn Mörk ängel!

08:12

På grund av (eller kanske tack vare?) en liten miss när mina recex packades hos Förlagssystem dök det i förra veckan upp ett paket som var betyyyydligt större än jag trodde (jag hämtade ut det på vägen till skolan och skulle sedan skriva salstenta och gå på date med min sambo. Var inte riktigt lika road av det här som vissa andra var). Jag hade nämligen fått tre stycken Mörk ängel extra. Eftersom jag inte behöver läsa fyra stycken av samma bok fick jag istället tillåtelse att lotta ut mina extra-böcker (jag hoppas att inte allt för många hunnit läsa denna än. Var ju ändå 1,5 år sedan den kom ut på svenska). Om ni vill läsa min recension av boken innan ni tävlar (men hallå, gratis bok, vem bryr sig egentligen om vad jag tycker?!) kommer den komma upp senare i veckan!

Tre personer har alltså chansen att vinna ett varsitt ex av Laini Taylors Mörk ängel. Allt ni behöver göra är att svara på frågan:

Författaren Laini Taylor har en väldigt utmärkande hårfärg. Vilken?
Svaret postar du i en kommentar till det här inlägget. Se till så att e-post eller blogg eller så finns med, så att jag kan kontakta dig om du vinner! 
Kommentaren måste finnas där absolut senast 23:59 den 1 februari.

Om du vill dela inlägget på twitter/blogg/facebook får du hemskt gärna göra det, och belönas därmed också med en extra lott i dragningen.

Lycka till, may the odds be ever in your favor och alltså sånt!

Du kanske också gillar

48 kommentarer

  1. roooooosa! (johannaberglund96@hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. Hm, har för mig att hennes hår är rosa. Men jag kanske tänker på fel person...

    SvaraRadera
  3. Haha, så roligt med en spontantävling! :)
    Författaren har ett rosa hårfluff. :3

    Min mail är annanykom@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Kul med tävlingen! :D Laini Taylor har rosa hår. Min mail är: swebookobsession@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är jättegärna med! Mitt svar på frågan är rosa.

    Har skrivit om tävlingen på min blogg: http://ett-liv-med-canon.bloggplatsen.se/2015/01/19/10992992-annu-en-tavling/

    SvaraRadera
  6. Men var tog min kommentar vägen?
    Jag skrev att hon har rosa hår.

    SvaraRadera
  7. Hennes naturliga hårfärg är blå, vilket måste se väldigt coolt ut (min favoritfärg också f.ö) :)
    Jag delar inlägget på min blogg.

    SvaraRadera
  8. Det verkar vara en bok i min smak!
    Hon har extremt rosa hår :)

    SvaraRadera
  9. Oj vilken miss att skicka så många böcker ! men detta var ju en lyckad lösning för oss andra :D
    Taylor har ju såklart sitt häftiga rosa hår !
    Jag har spridit vidare din utlottning med detta inlägg :) http://iregnet.blogspot.fi/2015/01/tank-om.html

    SvaraRadera
  10. Jaha säga vad man vill om den hårfärgen,
    men VÄLDIGT rosa är den =D

    SvaraRadera
  11. Har varit sugen på att läsa den här boken ett tag eftersom folk verkar gilla den väldigt mycket.

    svar: Laini Taylors hår är Rosa

    SvaraRadera
  12. Trevligt! Hon kör med rosa hår.
    Om nu min mail inte skulle komma upp: denravonska@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Svar: Rosa
    /Ea
    e-albin@hoymail.com

    SvaraRadera
  14. Svare är Rosa, skulle behöva lite ny läsning så håller tummarna nu :D

    SvaraRadera
  15. Svar: rosa

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  16. Jag gärna med och tävlar! Laini Taylor har rosa hår. Här har jag tipsat om utlottningen: http://inutienbok.blogg.se/2015/january/mork-angel-gar-att-vinna-2.html

    (inutienbok@hotmail.se)

    SvaraRadera
  17. Hon har rosa hår! Var på jakt efter lite nya boktips och denna bok verkar helt i min smak med lite onaturligt inblandat i "vardagen". Gillar tanken av att det finns saker i vårt vanliga samhälle som vi bara inte vet om. Hoppas jag får chansen att läsa denna bok :D
    / Maria (mariakarlsson93@hotmail.com)

    SvaraRadera
  18. Jag har varit intresserad av denna boken länge så jag är helt klart med ^^ Hennes hårfärg är rosa :)

    mail: bokzoem@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Svar: Chockrosa! Eller vad nyansen nu kan tänkas kallas :)

    Mejladress: amanda.bokpandan@gmail.se

    SvaraRadera
  20. Laini Taylor har rosa hår. :)

    emma.stensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med! :)
    Laini Taylors utmärkande hårfärg är rosa.
    Har delat tävlingen på min twitter elinh942
    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  22. Annica Siljeström20 januari 2015 kl. 20:59

    Författaren Laini Taylor har den utmärkande färgen ROSA på sitt hår.
    ///

    Annica Siljeström
    annica.siljestrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Svar: Rosa :)

    jaagheterjonna@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej hopp! =)
    Mitt svar på frågan är att Lani Taylors hår är rosa. Har inte hunnit läsa boken, men skulle väldigt gärna vilja! Har delat tävlingen på min twitter:https://twitter.com/Leiasmamma . Håller tummarna! Med vänlig hälsning, / Johanna.
    johanna_taif@hotmail.com eller strongangel.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  25. Rosa

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  26. Vet inte om kommentaren kom fram provar igen
    Svar Neon rosa hårfärg
    delat på FB
    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  27. oj den serien har jag velat läsa länge så självklart måste man ju delta! Laini har rosa hår :) jag kan nås på cassandra.stromsnas@gmail.com eller bookishadventure.blogspot.com

    SvaraRadera
  28. Hennes hår är rosa!

    nyqvist530@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Rosa hår såklart :-)
    Natalieevelinalindh@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Svaret är att hon har rosa hår :)

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    kram/ qat

    SvaraRadera
  31. Laini har rosa hår!!
    Så nu hoppas jag verkligen att jag vinner för Mörk ängel är verkligen en bok jag är sugen på :) Hotmail: plexiglasbubbla[at]hotmailpunktcom

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med och tävlar om ett ex! Laini Taylors hår är rosa!

    Jag har skrivit om tävlingen på min blogg: http://midnattsord.blogspot.se/2015/01/tavling-hos-sagan-om-sagorna.html

    SvaraRadera
  33. rätt svar är rosa hår! :)

    jag har även skrivit ett inlägg på min blogg och delat tävlingen.

    http://johanssonelinaa.blogg.se/2015/january/mork-angel.html

    SvaraRadera
  34. Hej! :D Jag är jätte gärna med!
    Jag har skrivit om din tävling här : http://drawreadandtakeaphoto.blogspot.se/2015/01/boktavling-vaggloss-grekisk-mytologi.html !! Hoppas det blir bra, skrev dock inte bara om tävlingen. Men maila mig annars, om det inte är tillräckligt.

    Svar på frågan:
    Hon har rosa hår! :)

    Min blogg: http://drawreadandtakeaphoto.blogspot.se
    Min mail: Hannah.blogg14@gmail.com

    /Hannah :D Hör av dig om du vet med inlägget.
    Nu får jag hoppaaaas på det bästa! :) kram

    SvaraRadera
  35. Spännande med tävling :)

    Författaren Laini Taylor har en väldigt utmärkande hårfärg. Vilken?
    Svar: Rosa!

    Delat på FB; https://www.facebook.com/jenny.kisk

    Mail: jkisk@hotmail.se

    SvaraRadera
  36. Hennes hår är den härligaste Rosa!

    eriksson.beatrice@gmail.com :)

    SvaraRadera
  37. Rosa

    annkatrin_jorborn@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag vill vara med! Hon har rosa hår :)
    Mail: jagochminabocker@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Hårfärgen är rosa
    malinwiktor@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Vad kul med en tävling, jag är jättegärna med!

    Laini Taylors hår är väldigt rosa. :P
    Min mejl är bokintresse@gmail.com
    Jag har bloggat om tävlingen här:
    http://bokintresse.blogspot.se/2015/01/tavlingar-och-utlottningar-just-nu-i.html

    SvaraRadera
  41. Hej!

    Hennes hårfärg är rosa.

    Jag har även delat tävlingen på facebook: https://www.facebook.com/MariGadell/posts/10152755849413218

    m_gadell@hotmail.com
    /Mari G

    SvaraRadera
  42. Rosa! :)

    Min mail är plutoh33@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Utmärkande - helt vanligt knallrosa hår har hon ju ;-) jag har en här hemma med samma färg....

    Vore guld att vinna!

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  44. Rätt svar: Rosa.

    malins95@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag är med!! :-D Jag har inte läst den än så det vore en perfekt vinst!!

    Hennes hårfärg är coolt rosa :-)

    Jag tar gärna en extralott så jag har delat tävlingen här: https://www.facebook.com/bondmoran.charlotte/posts/599331813533375

    Nu får jag hoppas på tur!
    /Lotta
    klockaregard@hotmail.se

    SvaraRadera
  46. Är gärna med och tävlar om denna boken som jag faktiskt inte läst.

    Rosa hår har Laini Taylor

    Håller tummarna stenhårt.
    MVH Sanna

    exactis@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Svar: rosa
    mail: elinmariaborgstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  48. Vet inte om min första kommentar kom iväg... om det blev två, ignorera denna :)
    Laini Taylor har iaf rosa hår.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg