Vinn Stad av glas!

14:50

Tävlingen är avslutad!

Jag har råkat få två ex för mycket av Stad av Glas, del tre i Mortal Instruments-serien, och tänkte därför att det vore fint att fira min första lediga fredag på tusen år med en liten tävling! Två personer vinner alltså ett ex av Stad av glas!


För att vara med:
1. Svara på frågan: Vilken förlag ger ut serien på svenska? Svara i en kommentar. Kommentaren kommer inte publiceras förrän tävlingen är avslutad. 
2. Var noga med att se till så att jag har någon form av kontaktuppgifter till dig! Antingen blogg eller mejl eller så. 
3. Extra lotter fås för reblog eller tweet. Endast en extra per person - du får alltså inte fler lotter om du både bloggar och twittrar om det. 
4. Tävlingen avslutas den 31 maj kl 23:59.

Trevlig helg och may the odds be ever in your favor!

Du kanske också gillar

26 kommentarer

  1. Bonnier Carlsen, http://www.bonniercarlsen.se/bocker/skonlitteratur-barnungdom/s/stad-av-glas/

    Blogg (med reblog): http://monstersteffa.se/2014/may/sagan-om-sagorna-har-tavling-d.html

    SvaraRadera
  2. Om jag minns rätt så är det Bonnier Carlsen som ger ut The Mortal Instruments. Jag har läst och gillat både första och andra delen, men inte orkat köpa Stad av glas. I fall jag vinner så är min mail: coldfreak22@gmail.com

    SvaraRadera
  3. hej
    jag är med och hoppas så på tur
    mitt svar
    bonnier Carlsen
    delar på fejjan
    Titti skarp
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med :)
    Svaret är Bonnier Carlsen Förlag.
    Ha det gott / Carina G
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  5. Bonnier Carlsen Förlag

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  6. Bonnier Carlsen
    Eva Albin
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Tobias Eriksson20 maj 2014 kl. 19:33

    Bonnier Carlsen är svaret :)
    lilsant08@comhem.se

    SvaraRadera
  8. TÄVL:Bonnier Carlsen Bokförlag
    MVH
    CECILIA WEISSBACH
    SKOLV 6
    83047 TRÅNGSVIKEN
    SILLAWEISS@OUTLOOK.COM
    HA DET GÖTT!!

    SvaraRadera
  9. HEJ TÄVLINGSVARET ÄR,Bonnier Carlsen Bokförlag
    MVH
    JÖRGEN LINDBLAD
    SKOLV 6
    83047 TRÅNGSVIKEN
    JUGGE26151@HOTMAIL.COM

    SvaraRadera
  10. Bonnier Carlsen är svaret.
    Hoppas på tur!
    Hälsningar Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Förlaget är Bonnier Carlsen.

    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  12. Helena i Uppsala
    Svar: Bonnier Carlsen
    Kollar 1 juni om jag varit lyckosam och vunnit.

    SvaraRadera
  13. Så roligt med en tävling! Svaret är att det är Bonnier Carlsen som ger ut Mortal Instruments-serien på svenska :)
    Mvh
    Anna
    anna_eiderbrant@hotmail.se

    SvaraRadera
  14. Rätt svar är Bonnier Carlsen!

    SvaraRadera
  15. Tjenixen.

    Rätt svar på tävlingsfrågan är: Bonnier Carlsen

    Ha det gott! :)

    Vänliga hälsningar: Mickan

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hejsan jag tror Bonnier Carlsen förlag är bokförlaget som ger ut serien i svenska :)
    Mvh Jasmine Elmgren
    jasmineelmren@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Bonnier Carlsen!

    tess@pocketlover.se

    SvaraRadera
  18. Alexander Sjöström24 maj 2014 kl. 08:35

    Vilken förlag ger ut serien på svenska?
    Svar: Bonnier Carlsen

    Alexander Sjöström
    sjostrom.alexander@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Det är förlaget bonnier carlsen som har släppt böckerna på svenska. Jag hoppas verkligen på vinst, har sätt filmerna och håller på att läsa första boken just nu, har 100 sidor kvar av den

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna vara med och tävla!

    Svar: Bonnier Carlsen


    Min mail: sophie_persson@yahoo.com


    Mvh Sophie Persson

    SvaraRadera
  21. Bonnier Carlsson ger ut böckerna.
    Tweetade om tävlingen häär: https://twitter.com/DurmstrangHarry/status/470533381563088896
    Om jag nu skulle vinna kan du kontakta mig på ellen.melander@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Rätt svar är: Bonnier Carlsen

    Mvh Sara
    sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  23. Bonnier Carlsen Förlag

    fia.sjoblom@sobernet.nu

    SvaraRadera
  24. Bonnier Carlsen förlag
    margabj@live.se

    SvaraRadera
  25. Svar: Bonnier Carlsen
    Hoppas!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg