Påminnelse + viktigt meddelande

23:57

Till att börja med vill jag påminna er om tävlingen som det bara är två dagar kvar att delta i! (update: nej, det är inte bara två dagar. Jag har inte koll på dagarna, obviously. Fram till den sista, alltså på lördag, går det att delta!)


Sen vill jag också bara meddela att det även i fortsättningen kommer bli väldigt tyst här. Den här våren har på flera sätt varit väldigt påfrestande för mig, och det har liksom fått allt att rinna över just nu (när allt det jobbiga är klart). Vilket även sammanfaller med att min fina sambo är hemma från Östersund i lite drygt två veckor. Så därför blir det bloggpaus. På obestämd tid, eftersom jag verkligen inte har lust eller ork att blogga just nu och inte vet när jag kommer ha det.

Så länge hittar ni mig på instagram, där jag heter svartlava, eller på goodreads. Kommer givetvis fortsätta uppdatera med vad jag läser här (under Läst 2014-fliken), men även utmaningar kommer bli satta på paus.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg