10 TBR hösten 2017

08:30

Okej, ska försöka mig på ett sånt där inlägg när jag kanske inte behöver tänka så mycket? Hehe. Närmare bestämt en Top Ten Tuesday med tema höst-TBR. Borde ju inte vara såååå svårt. Har redan hunnit med några av mina målböcker. Till exempel hade jag kvar The Midnight Star från förra hösten som jag vill få läst nu innan jag satte igång med Warcross. Och Visheten vaknar stod också på min lista (kändes så tomt när den tog slut!!!!!). Och Warcross läser jag nu. Pepp! Meeeen har min läsplatta fylld med så jäkla mycket bra grejer nu! Plus att jag har en bok påväg hem till mig (Ingrid Olssons Den här veckan är min. Glömde tydligen tillfälligt bort den medan jag letade upp böcker i min läsplatta, heh).

Har så himla mycket med fina omslag nu som jag är sugen på (ehehe), så tänker mest låta omslagen tala för sig själva och länka till Goodreads. Ok? Ok!

1. Suicide Notes from Beautiful Girls, Lynn Weingarten 2. The Princess Diarist, Carrie Fisher 3. Stray, Elissa Sussman 4. Imaginary Girls, Nova Ren Suma 5. This Side of Salvation, Jeri Smith-Ready 6. The Comet Seekers, Helen Sedgwick 7. Monstrous, MarcyKate Connolly 8. Tease, Amanda Maciel 9. The Psychopath Test: A Journey Through the Madness Industry, Jon Ronson 10. A Little Something Different, Sandy Hall
Någon du är sugen på eller tycker att jag borde läsa snartast?

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. "Stray"-omslaget är sååå fint!!

    SvaraRadera
  2. åhh the comet seekers ser så fin ut! och så måste man ju älska allting med rymden ju. kram <3

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg