Juni på bloggen

08:30

HEJ! Eftersom det inte är fars dag här i Sverige och eftersom det ändå är min bittraste högtid på året så har jag 0 lust att skriva om pappor i litteraturen. Istället tänkte jag faktiskt att vi ska slå ner på några kul inlägg jag skrivit i juni här genom åren! Ok? Ok!

Förra året hyllade jag ett fett underskattat band, hade en besviken författare som kommenterade en recension där jag sågade hens beteende, samt listade saker som är bättre med att bli gammal.

För två år sedan, 2015, blev jag Neil Gaiman-frälst!!!!! Jag var också sur över att jag valde böcker så himla kasst, ledsen över att Victor bodde i Malmö och arg över att killar och tjejer aldrig får vara kompisar.

2014 svarade jag på lite frågor om böcker.

2013 läste jag pärlan Francesca och skrev lite om böcker som växer efter att en läst dem.

2012 läste jag en annan fin pärla – Jellicoe Road. Fasen, jag tror jag måste läsa om den snart? FEM ÅR SEDAN! Insåg jag precis.

Sådär! Ses imorgon!

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Åh det här var kul! Kanske fyller i UnderbaraClara-enkäten så här några år senare ;D och åh Jellicoe Road <333

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul att du gillar! Och jaaaa, Jellicoe Road! Så himla fin! Och så pepp på att läsa om nu...

      Radera

Instagram

Populära inlägg