Några nya favoritpoddar

08:30

Hallå typ alla mina bästa poddar har tagit sommarledigt????? :((((((( Eller okej, inte alla, men typ två. Såatteh. Har blivit tvungen att hitta andra poddar att lyssna på, vilket ju ändå är ett ganska kul problem! Jag har sparat ett gäng som jag tänkt att jag ska provlyssna och meddela er om hur de är, så vet ni om ni ska lyssna på dem eller inte. Bra va? De första två som jag provlyssnat är båda riktiga hittar! Äsch, jag visar er bara.


Har SERIÖSA problem med att sluta lyssna på den här. Det är ett dokudrama där Alex följer dr Strand – en forskare som fokuserar på att debunka paranormala händelser. MEN trots hans övertygelse har han en hylla med några case han inte lyckats lösa – the black tapes. Alex bestämmer sig för att titta närmare på dessa, samtidigt som hon också utreder på dr Strands fru som försvann ett gäng år tidigare. Första säsongen är stundvis obehaglig, men andra är fan LÄSKIG. Alltså älskar den här podcasten. Det bästa är ju när en kommer in när det redan finns två hela säsonger och en kan binge-lyssna!

Ytterligare ett till dokudrama med skräckinriktning! Vid ett privat forskningsinstitut har några forskare kommit på ett serum som låter dem se en död persons sista syner i livet. Vilka är... disturbing. Minst sagt. Samtidigt är det en assistent vid institutet som inser att allt inte riktigt står rätt till, och råka komma en konspiration på spåret.

För övrigt – HUR BRA är inte den nya P3 serie????? Vi ska prata lite mer om det senare har jag tänkt!

Klicka på bilderna för att hitta poddarna i iTunes! Happy listening!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg