Just nu läser jag...

21:02

På senaste tiden har jag haft enormt mycket i skolan. Känner att bloggen blivit lite lidande, och det kommer den nog fortsätta med ett tag till (tyvärr). Har varket ork eller inspiration just nu med så mycket som hopar sig. Ser enormt mycket fram emot att ta studenten om prick 50 dagar.
Nåja, syftet var att visa upp vad jag läser just nu!
För tillfället varvar jag lite.
 
Edgar Allan Poes samlade noveller blir nummer tre i Novellutmaningen. Den har jag inte kommit speciellt långt i (är på novell nummer 2), men gillar hittills.
Med Förintelsen i bagaget av Sioma Zubicky är en hemsk liten bok om att leva i koncentrationslägret i Auschwitz.
101 historiska myter av Åke Persson och Thomas Oldrup läser jag ur lite då och då. Jag gillar att texterna är så pass korta och inte hör ihop. Då går det bra att inte läsa den i ett svep.
Vad läser ni just nu?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg