Sammanfattning Mars

16:35

Mars verkar inte vara något undantag från min läsarvåg. Jag har sett att många andra bloggare har twittrat om lässvackor, men jag har tack och lov klarat mig undan det (peppar peppar). Det enda liknande jag råkat ut för var den här veckan då det blev för fullt med annat för att jag skulle hinna läsa. Annars måste jag nog säga att läsningen legat på topp även denna månad!
De böcker jag har hunnit med är följande:

  1. Det borde finnas regler - Lina Arvidsson
  2. Vinylprinsessan - Yvonne Prinz
  3. Cowgirls - Carolina Bång
  4. Varma kroppar - Isaac Marion
  5. Phonephucker - Tanja Suhinina
  6. Hello Kitty måste dö - Angela S Choi
  7. Det förtrollade urverket - Philip Pullman
  8. Resten får du ta reda på själv - Lauren Oliver
  9. Dödsdriften - Jed Rubenfeld
  10. Välkommen till din psykos - Nanna Johansson
  11. Tillbaka till henne - Sara Lövestam
  12. Efter mörkrets inbrott - Haruki Murakami
  13. Ormar och piercing - Hitomi Kanehara
Alltså totalt 13 böcker. Jag förstår inte ens själv att jag hunnit med. Dessutom är det en tegelsten (Tillbaka till henne) och en nästan-tegelsten (Dödsdriften). I februari hann jag läsa men inte recensera, så det har väl sett lite bättre ut den här månaden.
Jag tycker att det helt klart varit en bra läsmånad. Jag som inte läser så mycket asiatisk litteratur har fått med hela 2½ halv bok av det slaget (Efter mörkrets inbrott, Ormar och piercing samt Hello Kitty måste dö).
Totalt antal lästa sidor uppgår till 3922.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg