Top Ten Blogging Confessions

10:50

Veckans Top Ten Tuesday handlar om bikter. Kul ämne, tyckte jag, och började skriva redan i förra veckan. Ändå kom jag bara på en endaste bok/bloggrelaterad bikt. Jag får väl fundera lite till och så får jag posta ett till inlägg senare om jag kommer på något. Här är i varje fall den jag kom på:

  1. Jag blir fortfarande löjligt glad och piper högt av förtjusning så fort jag ser att någon lämnat en kommentar här på bloggen. Trots att jag kanske borde ha blivit "mätt" på det för länge sen. Så ni som kommenterar: Keep up the good work. Ni som inte kommenterar får hemskt gärna lämna ett litet avtryck då och då :)

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

6 kommentarer

  1. Kan skriva under på samma bekännelse jag med :)

    SvaraRadera
  2. hejhej :D haha, jag känner igen mig, trots att jag precis (förhoppningsvis) kommit igång med bloggandet igen. Blir så glad när jag ser att jag har en kommentar :)

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än att hålla med!

    SvaraRadera
  4. Då får väl jag ta och kommentera jag också. Är fruktansvärt dålig på det. Men håller med om att det alltid är kul med kommentarer.

    SvaraRadera
  5. Jag älskar också att få kommentarer men jag är hopplöst dålig på att både svara på alla kommentarer jag själv får och att lämna avtryck hos andra.
    Men i dag är första dagen på resten av mitt liv så nu ska det äntligen bli andra bullar :-)

    SvaraRadera
  6. Haha, vi är nog likadana allihop, det betyder ju att nån läser oss!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg