Ett litet fredagsinlägg

09:23

När Victor ba: "Hallå om du väntar på mig vid jobbet så käkar vi på tacostället!" Och en ba: "Sure babe" och sen kommer hem efter tre öl och stupar rätt i säng (efter att ha klämt en dammsugare) och inte hinner blogga... 


I alla fall! Den här veckan har inte speciellt mycket hänt, förutom att jag varit sjuk och hos doktorn (men det vet ni ju redan). Köpte en liten trave böcker i onsdags. Fick en reservplats på en kurs jag sökt och ska alltså plugga 7,5 hp Feministisk forskningskritik och kunskapssyn (kan vi prata om HUR KUL???). Idag är det fredag och då ska jag äta middag och dricka vin med en kompis. Imorgon är det lördag och då ska jag se Belle & Sebastian (mvh älskar Belle & Sebastian så mycket!!!!)!!!!!

Och ah, en annan kul grej: Victor tog ledigt och jag sa "Jag skulle vilja vara ledig 7-11 september, så om du kan låta bli att schemalägga mig så vore det superfint" till min chef. Så om två veckor firar vi helg i en helt annan stad än Stockholm. Då ska vi dricka billig öl på hemliga pubar, gå på knäppa museer och vara kära bland en massa gulliga hus. 

Jaja, hur har din vecka varit? Vad ska du hitta på i helgen? 

Trevlig helg, vi ses på måndag! Pusshej!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg