Jag vet redan nu att jag inte kommer läsa ut den här boken

21:18

Idag på vägen hem läste jag ut Delirium Stories, men hade som tur var plockat med mig en till bok. Så länge jag kan minnas har jag varit ensam. En bok som jag har varit otroligt pepp på att läsa, eftersom jag tyckte att den verkade så himla himla bra. Jag hade vissa farhågor dock.

Så började jag läsa den, och läste läste läste hela vägen till ungefär Tullinge. Mellan Tullinge och den sista stationen hem till mig satt jag bara och stirrade på boksidorna. Det är ingen superdålig bok, men jag vet redan nu att jag inte kommer läsa ut den här boken.

Jag insåg att den typen av böcker brukade jag älska, men nu kan jag verkligen inte ta mig igenom det. Vilket känns himla dumt, eftersom jag till och med bett om att få boken hemskickad till mig.

Så, om någon vill läsa boken (alltså Så länge jag kan minnas har jag varit ensam) och göra en gästblogg kan ni ju slänga iväg ett mejl till mig. Kan inte posta förrän om två veckor, dock. Min mejl finns till höger under rubriken Kontakta mig.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg