Kära bloggen

15:01

Idag åker jag på semester (Ä-N-T-L-I-G-E-N), och har varken dator eller en ordentlig telefon med mig (den dog igår). Därför ska jag vara bortrest en hel vecka och inte blogga ett dugg!

Vad jag däremot SKA göra: Gå skogspromenader. Gosa med min katt. Låta bli att laga mat. LÄSA BÖCKER. Kanske titta lite på film.

Så ni förstår väl att det kommer bli utdelning på bloggen också - fast efteråt. Jag har nämligen packat FETT MED BÖCKER. Japp. Jag började med att tänka "åtminstone en för varje dag ska jag ta med". Sen hade jag svårt att bestämma mig. Så nu är min väska packad med detta (och obs, enbart detta. Får inte plats med kläder och mat. Får bli en annan väska som jag packar imorgon):

  •  Att älska som en porrstjärna, Jenna Jameson
  • Alla själars natt, Deborah Harkness
  • Den tomma stolen, JK Rowling
  • Ljusets son, Christian Jacq
  • Evighetens tempel, Christian Jacq
  • Spegeln - en skräckhistoria, Kelly Barnhill
  • De odödligas regler, Julie Kagawa
  • Kodnamn Verity, Elizabeth Wein
  • Den nya människan, Boel Bermann
  • Ungdomens bästa böcker, som innehåller följande fyra böcker: En världsomsegling under havet, Huckleberry Finn, Alice i Underlandet och Fången på Zenda.
Alltså nästan TVÅ per dag. Kommer jag aldrig hinna. Men jaja, rapport kommer när jag kommer hem!

Pusshej på ett tag.

Du kanske också gillar

5 kommentarer

  1. Hoppas du får en trevlig semester! Jag hoppas på fint väder i helg, då åker jag och syrran och hundarna nog ut till vår andra systers stuga och njuter av lugnet. Då brukar det bli mycket läst! :)

    SvaraRadera
  2. Ha en fantastisk semester. Det är du värd.

    SvaraRadera
  3. Va skönt att vara utan internet och "riktig" telefon ett tag. Att inte känna några måsten, måste kolla facebook, måste kolla mailen, måste blogga och så! Vill också på semester, men istället så börjar jag plugga nu. Yeei!

    Ha så skönt!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg