Litterära tatueringar

13:21



Pocketlover skrev för ett tag sedan om det här med litterära tatueringar. Jag själv skaffade ju en alldeles nyligen (se bilden ovan). Jag älskar min så himla mycket. Just nu är det min favorit av alla tatueringar jag har. Dock tror jag knappast att det här kommer bli min sista litterära tatuering. Böcker innehar en alltför stor del av mitt hjärta för att det inte ska bli så. Vad det mer kommer bli vet jag bara inte för tillfället. Jag har med andra ord inte planerat något. Men jag hittade den här fina listan med otroligt fyndiga litterära tatueringar! Mina favoriter från listan är följande:





Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Svar: Jag skulle uppskatta att man vill vara på själva touren i 2-4 timmar, sedan ytterligare 30-60 min i affären som kommer på slutet. Så det tar lång tid, om man vill se allt ordentligt.

    Jag hade tid vid 18 och fick ägna ca 6 timmar åt det totalt, inklusive resan från centrala London som man nog bör planera tar ungefär en timma.
    Se till att boka i god tid! Jag bokade endast en vecka innan och då fanns bara tider vid middag/kväll (vilket dock inte försämrar upplevelsen, enligt mig).
    Hoppas jag kunnat vara till hjälp. Säg bara till om du undrar något mer :)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg