Panic

09:38

Panic_HC_JKT_des4.indd

Okej, vi måste prata om det här bokomslaget. Det kan nämligen vara bland de snyggaste omslagen jag sett i år alltså. Jag gillar att det liksom ser ut att höra ihop med Olivers tidigare böcker, men att det ändå inte är helt likt. Det syns ju att det inte hör ihop med Delirium-serien, men att det ändå är samma författare. Jag har ingen aning om vad boken handlar om (älskar att läsa böcker utan att ha läst om dem först, och jag litar på att Oliver skriver en bok som jag vill läsa), men kände verkligen ett akut behov av att ha den här boken hemma i min bokhylla! Kommer definitivt beställa så snart den är utgiven. Dessvärre måste jag vänta ända till mars nästa år. Vill läsa den nu, på en gång! Och gärna ha omslaget som tavla på en vägg här hemma. Vore inte fel.

(Och japp, trots hemtentaskrivning har jag tid att blogga! Ibland händer det på mitt jobb att det inte är så värst många som ringer, och då måste jag fördriva lite slötid mellan samtalen)

Du kanske också gillar

2 kommentarer

Instagram

Populära inlägg