6 snygga grejer

08:30

Ok, kan vi inte bara ha en superytlig fredag där vi bara kollar på snygga saker? Det är liksom på den nivån jag behöver hålla den här fredagen. Här kommer i alla fall ett gäng jävligt snygga grejer:

1. Dessa nyutgåvor av Annika Thors serie om Steffi och Nelli. Älskade dessa böcker när jag var yngre och är så glad att de fått så fina omslag! Fick hela bunten på posten i veckan och ryggarna är nästan det finaste!


2. Cole Sprouse. Alltså kan vi prata lite om hur DEN HÄR snubben kunde bli det här:

Blows my fucking mind. Serr. Dör fangirl-döden.

3. Det här köket. Har pinnat det här så många gånger. Finaste jag vet.


4. Mörkblå väggar. Älskar det, precis som typ alla andra verkar göra.


5. Broderade tröjor. Amen kolla ba:


6. Randiga t-shirts. Alla som känner mig vet att jag har en livs-obsession med randiga tröjor. Finns inget jag känner mig så hemma i. Tror jag räknade till åtta stycken eller så senast vi tvättade. Är alltid på jakt efter en perfekt randig tröja.


Och, på tal om gårdagens inlägg:


I helgen läser jag nog för övrigt något annat är Bad feminist, för jag vill tro att jag läst ut den när detta postas. Vad läser ni? Vad har ni för planer? Jag ska på gatukonstvandring på imorgon, pepp!

Du kanske också gillar

6 kommentarer

  1. Alltså åh älskar det här inlägget!!! Och ja håller 100% med om Cole Sprouse gud.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, åh, kul att du gillar! Och alltså COLE SPROUSE SÅ SNYGG.

      Radera
  2. Åh visste inte att det kommer ut nya omslag till En Ö I Havet böckerna. Fick dem i julklapp som barn och slukade dem på 1,5 dag sedan läste jag om dem en extra gång bara för att!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men eller hur! Så himla fina är de nya utgåvorna också, älskar!

      Radera
  3. Men åååh har varit så himla sugen på att måla en vägg mörkblå!! KÖKET <3!!!
    Och randiga tröjor - yaaaay!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså att ha lika mycket växter (minst) är fan goals alltså. Och är så ledsen att vi inte direkt kan måla om och greja här. Mörkblått har typ alltid varit min favoritfärg (tillsammans med vinrött, hehe) så älskar den här trenden. Och randiga tröjor. Well. Det är det bästa.

      Radera

Instagram

Populära inlägg