11

12:24

Det är det antalet böcker som flyttat in i min bokhylla i veckan.Och ni får ursäkta den halvdåliga bilden, men det är inte lätt när det är mörkt ute och man ska fota med en telefonkamera (trots att iPhone 4's kamera är ganska bra. Men mest bara i dagsljus...).

De 7 (ja, 7. SJU) första är recensionsexemplar, och de sista fyra var min födelsedagspresent till mig själv. Eftersom bilden är kass, som sagt, så är här en liten lista på vilka böcker det egentligen är:
  1. Hej och tack för ingenting (Måns Gahrton)
  2. 3095 dagar (Natascha Kampusch)
  3. Pink Floyd (Bengt Liljegren)
  4. En fager mö (Joyce Carol Oates)
  5. Den allvarsamma leken (Hjalmar Söderberg)
  6. 101 historiska myter (Åker Persson och Thomas Oldrup)
  7. Krigiska ord (Olle Bergman)
  8. Den fördröjda finalen - Syskonen Baudelairs olycksaliga liv del 12 (Lemony Snicket)
  9. Den gruvliga grottan - Syskonen Baudelairs olycksaliga liv del 11 (Lemony Snicket)
  10. Slutet - Syskonen Baudelairs olycksaliga liv del 13 (Lemony Snicket)
  11. TXTR (Thåström)
Syskonen Baudelair kostade endast 60:- st, så därför slog jag till trots att jag bara har fyran. Hade ju tänkt att jag skulle samla och läsa alla, och eftersom det ändå är 13 böcker i serien blir det ju en del pengar att lägga ut. Därför ville jag passa på, trots att det var de tre sista.
TXTR trillade tyvärr isär direkt när jag öppnade den. Därför tänker jag faktiskt gå tillbaka och reklamera den (jag har aldrig reklamerat en bok innan. Men det måste man väl kunna göra?).

De andra ser jag spänt fram emot att få tid att läsa!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg