Orgasmboken

15:05

Titel: Orgasmboken
Författare: Katerina Janouch
Antal Sidor: 191
Bokförlag: Pocketförlaget
Köp den här: Adlibris | Bokus | Bokia

Boken innehåller 250 tips uppdelat i två delar. En del för kvinnorna, en del för männen. Den är även fullspäckad med massor av orgasmfakta. Till exempel står det en del om varför orgasmer är så bra för gravida.
Den är väldigt lättläst och jag tar mig igenom den ganska snabbt. Tipsen är konkreta och enkla, och vissa för mig helt nya. Om man annars läser tjejtidningar som Solo och Veckorevyn är de ofta väldigt repetitiva och kommer alltid med samma tips varje gång. Den här boken har faktiskt en del tips jag inte kan minnas att jag läst någonstans tidigare.
I slutet av den här boken tycker jag tyvärr att även den blir lite repetitiv, men det kanske är för att den är gjord för att man ska kunna läsa de kapitel man känner för bara(?).
Överlag är det dock en mycket bra bok.


Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Hej! Jag har en fråga. Det är nämligen så att min fina vän fyller 21 år på måndag, och hon har tjatat och tjatat och tjatat om denna bok så länge. Så jag tänkte att jag skulle köpa den till henne i present. MEN.. olyckligtvis är den slutsåld överallt... Så min fråga till dig är om du skulle kunna sälja boken till mig? Maila gärna Kimberlyy_b@hotmail.com Mvh Kimberly Blevins.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg