Dagens tips!

09:59

Källa
Kom inte på när ni ligger i sängen och inte kan somna att det skulle vara så himla kul att gör en Pinterest-mapp som heter "creeps me out". Jag pysslade med det iförrgår när jag inte kunde somna. Tror ni det blev enklare eller?! (Ledtråd: svaret börjar på n och slutar på j).

Men om någon annan än jag blir lika töntglad och känner någon sorts inre tillfredsställelse över att se bilder på övergivna mentalsjukhus, gamla sjukhussängar, "spöken" (aka dubbelexponerade bilder), skelett och andra allmänt creepy grejer så tycker jag att ni ska klicka er in här och börja följa den här fantastiska "creeps me out"-mappen.

Är lite sugen på att göra fler braiga mappar. Zombier står högt upp på listan såklart (edit: klick!). Övergivna hus kommer snart efter. Får fundera på det här. Det kanske blir en annan sömnlös natt?

Du kanske också gillar

3 kommentarer

  1. Oh, creepy bilder gillar jag! Ska hoppa in och kolla :)

    SvaraRadera
  2. en sådan där typisk mapp man gör inför jul för att få upp julstämningen alltså ;)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg