På min önskelista

21:55

Veckans tematrio postades i tisdags och eftersom jag ändå har prick tre bok-grejer på min önskelista (fast totalt 10 böcker...) så kan jag ju lika gärna passa på att presentera dessa.

1. Årets bokiga julklapp ääääär: En Harry Potter-box. Alla som inte vill ha en räcker upp handen - nä precis, jag tänkte väl det. Den som jag har hotat min sambo till att köpa till mig (inga julklappar eller födelsedagspresenter eller pussar om jag inte får den!) är den här fantastiska finingen:


2. Den här har jag ju redan nämnt, men Carrie av Stephen King står definitivt på min önskelista. Vill läsa den himla mycket alltså.

3. När jag hängt på biblioteket har jag fått upp ögonen för de fina utgåvorna i Astrid Lindgrens samlingsbibliotek. Jag har önskat mig mina två Lindgren-favoriter - eftersom jag aldrig läst dem! Men älskade filmerna när jag var liten (har dessutom haft ett marsvin döpt efter en karaktär i den ena). Mio, min Mio och Bröderna Lejonhjärta.


Vad önskar du dig i julklapp?
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Den där Harry Potter-boxen är verkligen läcker :)

    SvaraRadera
  2. Den där Harry Potter boxen skulle jag inte ha emot att få :)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg