JAAAAA!

19:56

Jag var klantig nog att glömma ansöka till nästa termin i tid, och skickade in sen anmälan (och blev därmed av med platsgarantin jag har genom mitt program...). Så idag har SUs hemsida legat nere hela dagen, och det har inte gått att komma in på antagning via solans log in. Men nu har jag kommit in och fått beskedet att jag är antagen till kandidatkursen i Litteraturvetenskap, trots sen anmälan. Ska med andra ord skriva kandidatuppsats i vår. Dör vilken jäkla lättnad det här är. Ska aldrig klanta mig såhär igen, lovar.
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

6 kommentarer

  1. Yeeey! Och jag kom in på min introduktion till litteraturvetenskap ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååååh, kul! Om du tycker det är tråkigt i början - härda ut! Jag tyckte att littvet 1 var det tråkigaste ever typ, och när terminen var slut tänkte jag "åh, vad skönt, nu har jag bara ett år littvet kvar". Nu när jag läser kurs 2 har jag börjat fundera på att doktorera i littvet och grejer. Det skulle vara så himla fett att få läsa littvet och hålla på med det jämt! Haha.

      Radera
  2. Vad innebär det mer precist? (: Och vad är det du läser nu nu igen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läser Kulturvetarprogrammet på Stockholms Universitet, med Litteraturvetenskap som huvudämne. Just nu läser jag andra terminen littvet, och ska läsa termin tre i vår. Och det är den sista terminen av huvudämnet för att kunna få en kandidatexamen i det ämnet. Sen måste jag dock läsa 45 poäng till för att kunna få en kandidatexamen :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg