Utmaningsåret 2014

22:38

Alltså, det här med årsutmaningar har inte varit min starka sida – förutom Kaosutmaningen, den gillade jag verkligen! Därför tänker jag inte utvärdera något från förra året (utvärdering av Kaosutmaningen finns redan här), utan bara utmana på nytt. I bokbloggargruppen på facebook petade vi ihop en ny utmaning som finns att beskåda hos Pocketlover, alternativt under fliken som heter Kaosutmaningen 2014 här på bloggen.

En form av hyllvärmarutmaning kommer jag också köra. Den finns på flera olika ställen, och jag vet inte om någon gör likadant som jag. Därför länkar jag ingen. Jag tänker varje månad i månadssammanfattningen sätta upp tre hyllvärmare, varav minst en ska läsas under månaden. Är otroligt nyckfull med vad jag är sugen på att läsa, så det måste bli så. De första tre böckerna kommer presenteras när jag sammanfattar december!
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg