Bokbloggsjerka 6-9 december

22:00

Var längesedan jag körde en jerka nu, men tyckte att det var en rolig fråga!

 Vilken karaktär skulle du helst vilja möta IRL och varför?

Den karaktär som jag först kom att tänka på var faktiskt En från Jag, En. Det hade varit intressant att möta någon som har så fullständigt annorlunda erfarenheter jämfört med någon jag mött.
Två andra karaktärer jag hade velat träffa är Merissa och Nadia i Två eller tre saker jag glömde berätta för dig. Kanske mest för att jag så gärna vill kunna tala om för dem att det blir bättre. Boken gjorde mig så himla ledsen, för jag känner igen mig extremt mycket i både Merissas och Nadias berättelser. Bitvis hade det kunnat vara beskrivningar av min egen tonår.
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Jag känner inte till någon av de du skriver om, men visst är det så att man ibland vill krypa in i boken och berätta saker och ting för någon karaktär.

    SvaraRadera
  2. Två eller tre saker... är en bok jag skulle vilja läsa men liksom glömmer bort att den finns där på listan så tack för påminnelsen ;-)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg