Bokbloggsjerka 21 – 24 oktober

22:18

Veckans fråga: Vilken bok har den mest fantastiska titeln enligt dig?
Den här fick jag klura på en liten stund, och kan såklart inte, som vanligt, bara välja en. Gå din väg men stanna av Johanna Nilsson och Svindlande höjder av Emelie Brontë gillar jag. Sen måste jag som flera andra ta upp Jag är tyvärr död idag och kan inte komma till skolan av Sara Ohlsson. Eftersom förlaget GIlla Böcker verkar vara bra på det här med titlar så har de flera bra: Här ligger jag och blöder och Hål i huvudet, båda av Jenny Jägerfeld och  Jag har faktiskt inte läst någon utav dem, men jag har de två första, så det blir väl till att göra det snart!

Har du en bokblogg och tycker det här verkar roligt? Klicka då här!

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Jag har inte läst någon av dessa, men titlarna lockar ju. Speciellt, precis som du säger, böckerna från Gilla Böcker.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg