Nämen oj och tack så mycket!

15:05

Mitt i allt jobb, övningskörning och högskoleprovsskrivande håller jag fortfarande på att ta mig igenom En dag, och har fortfarande lite tight om tid. Nästa vecka blir nog mycket bättre! När jag hursom loggade in på bloggkontot på datorn såg jag att jag hade fått en sån här:


Just den här veckan behövde jag verkligen lite bekräftelse (som om inte mina stigande besökssiffror är bekräftelse nog), och den fick jag utav Monika. Tack så jättejättemycket för det!

Ihop med awarden hör också ett gäng regler:

1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

Nu är det ju så att jag inte läser speciellt mycket bokbloggar. Dels för att jag vill skapa mitt eget sätt att blogga, och inte inspireras/härma/influeras av någon annan. Dock har jag under de senaste veckorna ändå tittat in på några bloggar då och då, och det är dom jag länkar här. Tyvärr blir det bara fyra stycken, vilket känns otroligt otacksamt, men 4 är trots allt bättre än 0, right?Och det här med motiveringar är jag så himla dålig på, så ni får själva gå in och se varför just DESSA bloggar är så himla bra!

  1. Bokfrossa
  2. Bokmagi
  3. Bokclara
  4. Book Cover Girl


Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg