Klassiker i ny form

13:56

Albert Bonniers förlag har ju en serie med klassiker med nya omslag. Jag är lite sugen på att skaffa nästan allihop. Det skulle vara roligt att ha ett helt plan i bokhyllan med bara klassiker! Än så länge har jag 3 böcker i serien:

Processen och Svindlande höjder är nog två utav mina favoritomslag i serien. Dödssynden kommer den en recension på imorgon, eftersom jag läste ut den igår! (Kan dock avslöja en sak: igår när jag skulle gå och lägga mig kändes det lite tomt att inte läsa om lilla Scout)

Några till favoriter har jag faktiskt:



Jag har alltså inte läst någon av de fyra sista,eller knappt ens hört talas om dom, men bara omslagen gör mig sugen! Vilka är dina favoriter?

(Om du klickar på bilderna kommer du till bokens sida på Adlibris)

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg