Dag 14 – Favoritbok av din favoritförfattare

11:13

Här kommer nu mina favoritböcker av mina favoritförfattare!

Joyce Carol Oates
Ända sen Vilda gröna ögon har hon legat mig varmt om hjärtat. Trots att det var ett tag sen jag läste något annat av henne än hennes dagbok måste hon nog ändå fortfarande ses som en av mina favoritförfattare.
Första bok jag läste av författaren: Vilda gröna ögon
Favoritböcker: Foxfire och Efter kraschen tog jag mig samman, bredde ut mina vingar och flög iväg

Celia Rees
Första bok jag läste av författaren: Häxa
Favoritböcker: Pirater! och Blodssystrar

John Ajvide Lindqvist
Första bok jag läste av författaren: Låt den rätte komma in
Favoritböcker: Hanteringen av odöda och Människohamn

Nick Hornby
Första bok jag läste av författaren: Om en pojke 
Favoritböcker: Fallhöjd


Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg